Salı, Mart 31, 2009

Haritasız - Uncharted

Öğlen yemeğinden sonra 30 dakika fazla zamanım kalmıştı. Bunu en iyi şekide değerlendirdim.
Haritasız - Uncharted
21/3/2009 - 16/8/2009
santralİstanbul
Hoşuma gitti, beğendiklerimi sizinle paylaşmak istedim :




Giriş paralı olmuş! Tabi personel için ücretsiz (:






hmm. bu LOST dizisindeki minibüs değil mi?






Bu benim!




Bu, müzenin en sevdiğim nesnesi... Herzaman aynı yerde...




















Bana Stanley Kubrik filmlerini anımsattı...












Robot ressam!




En çok eğlendiğim şey buydu : Flick_IST


Kabine girilir...






Poz verilir...




İşte pasaport resimlerim de hazır...


Olamaz! ben de serginin bir parçası oldum!!!
















Diğer hoşuma giden şeylerden biri... Saatler çalışıyor zaman akıyor!






Özel telefon!























Hiç yorum yok: